torsdag 21. februar 2008

Første blogg dag.

Ja da har jeg endelig gitt meg over og starter med blogging i dag. Er klar for å starte opp med trenings dagbok på hundene mine og tenkte at nå hadde det vært kjekt med en blogg, for her kommer jeg inn over alt og det er enkelt å skrive på datan, jeg skriver mye kjappere på datan enn for hånd. Dessuten så syns jeg det kan være kjekt å kunne gå tilbake å se på hva jeg har trent på og i det hele tatt lese om framgangen selv. Jeg ser så mye tydligere framgang når jeg skriver dagbok.

Jeg er dessuten en type menneske som har lave forventninger før treningen, jeg lager meg mål, men blir ikke skuffet hvis jeg bare når halvparten, da koser jeg meg og gotter meg over den framgangen jeg har... Jeg blir dessuten så mye mer fornøyd av å gjøre det på den måten, blir liksom aldri skuffet og det virker til å ha en kjempe positiv effekt på hundene... Du burde prøve:)

ApriKOS Junepia

Ingen kommentarer: